čtvrtek 11. července 2013

Co mě naučila vysoká škola?

Tohle zkouškové bylo pro mě dost náročné, takže se omlouvám, že jsem blog zanedbávala, ALE zkoušky jsem dodělala, potom jsem se zrelaxovala na Krétě a nabrala energii u koníků, takže jsem plná sil a teď  tu zase bude jeden článek za druhým! Pomalu se přepínám do prázdninového módu plného cestování, zážitků a zábavy, ovšem než se přepnu úplně, pojďme si ještě zavzpomínat na to, co nás učí vysoká škola. Co si budeme povídat, život vysokoškoláka není jenom o vzdělávání se..:)

Vysoká škola mě naučila:
1) Mluvení a přednášení referátů na témata, o kterých nic nevím.
2) Číst a interpretovat knihy, kterým nerozumím.
3) Používání spousty krkolomných cizích slov se sebevědomým výrazem v obličeji a nadějí, že vím co doopravdy znamenají.
4) Přečíst jakoukoli knihu do dvou hodin! (Klidně vás to naučím..:))
5) Napsat referát přes noc.
6) Napsat seminárku přes noc.
7) Napsat ročníkovou práci za dvě noci!
8) Pít drátěnku! (rum s octem) :D


Zkouškové mě naučilo:
1) Naučit se na zkoušku přes noc.
2) 20 000 výrazů stylu: no jo vlastně a ano už si vzpomínám, no jo takhle to vlastně bylo, ale takhle jsem to přeci myslela, já vím, jen jsem to špatně vysvětlila.
3) Opravdové lásce k čokoládě, nočnímu vyjídání lednice a celkově faktu, že ve stresu se NEHUBNE!!
4) Účinně používat výmluvu: „Ale já mám zkouškový..!!“
5) Že opravdu velmi ráda peru, žehlím, vařím a uklízím. (zvlášť, když se musím učit)
6) Pochybovat o tom, že patřím na vysokou školu....na střední školu..na jakoukoli školu..
7) Co DOOPRAVDY znamená slovo prokrastinace a že je to zlá a krutá nemoc, se kterou se téměř nedá bojovat!
8) ....a samozřejmě spoustu jmen a informací, které mě prý jednou budou živit! :-)


Je toho spousty, spousty a spousty! Je to hořkosladké a zábavné! Jestli máte podobné vzpomínky na vysokou školu! Pište! :)


6 komentářů:

  1. Milan.No z VŠ to není.Je to vzpomínka ze ZŠ.Když jsem chodil do 6 třídy , tak mě vycházel průměr z ČJ 2,3.Tak si říkám třeba by mě mohla i tu dvojku dát , ale když dostanu za tři tak to přežiju.A nastal den vysvědčení a tam bylo za čtyři.Že prý jsem se málo hlásil.Opravdu pěkný zážitek .No hlavně doma.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé já jsem moc rádá že už si napsala nový článek, každý den jsem se dívala na blog jestli se neobjeví nový článek :-), užívej si prázdniny ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milan.P.S.Ježiši.A vůbec co to piješ.Rum s octem.No to musí bejt pěknej humáč.Já dávám přednost šampanskému.Zkus ho.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem ráda, že jsi to vydržela..:-) budu teď trochu poctivější..;-)

    Milane, šampáňo je nuda..zkus drátěnku..;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tak to vypadá, že se mám na vejšce na co těšit :) Jen by mě zajímalo, jak lze přečíst jakoukoliv knížku za 2 hodiny :D Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Hele..nevím jestli to mám úplně publikovat, ale v podstatě přečti první, prostřední a poslední kapitolu, když je kniha tlustá, tak první dvě prostřední tři a poslední dvě a potom si to všechno vygoogluj. Tzn. informace o knize o autorovi, zajímavosti apod. :)

    OdpovědětVymazat