středa 20. března 2013

Průběžné informace


Ahoj! 

Pokud překonám svojí technickou nezručnost spojenou s nespolupracujícím počítačem, tak bych zde chtěla založit pár nových záložek, složek, rubrik..nevím jak přesně to pojmenovat, do kterých budu směřovat své příspěvky.
Jednou z nejdůležitějších rubrik bude Moje cesty za dobrodružstvím. Miluji výlety, cestování, cestopisy a vše co s tím souvisí a jakmile mám příležitost vytáhnout paty z domu, neváhám a jedu. Před časem jsem si koupila takovou tu parádně cvakající zrcadlovku a za těch pár let jsem se s ní naučila dělat docela hezké fotky, takže k této rubrice slibuji i barevné ilustrační fotografie.
Další složka ponese název Být někým jiným. Ta bude věnovaná filmům a seriálům ve kterých jsem hrála od dětství, až do současnosti. Nechci o tom psát kvůli tomu, že bych si myslela, že jsem jiná, lepší nebo se na vás jiným způsobem „vytahovala“, jak by si někdo mohl myslet,  ale hlavně proto, že to byla a je důležitá součást mého života, můj koníček a práce. Navíc si myslím, že je zajímavé podívat se do zákulisí, ne? J
Zatím poslední složkou (nejspíš časem ještě přibudou) je Kouzla každodennosti. Do této bych chtěla směřovat veškeré mé myšlenky, nápady a postřehy z každodenního života.
Doufám, že vám zatím mé rozdělení vyhovuje a také, že se vám tématicky zaměřené články budou líbit.
Mějte se fajn a těším se u prvního opravdového článku.

Vaše Adriana


P.S. Jestli chcete, napište mi do komentářů, do které rubriky byste chtěli první článek a já něco vymyslím. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat